Nějaké ty dietky

22. dubna 2007 v 16:50 |  Diety
7 denní dieta :
7 Denní dieta je založena na specifických jídlech, které se jí v určitý den. Dieta zbavuje tělo škodlivých látek a vede tak k váhové ztrátě. Při této dietě můžete ztratit až 6 kilo během týdne.
Pondělí: můžete jíst všechny druhy zeleniny a ovoce, mimo banánů
Úterý: jíte pouze zeleninu a to jakékoliv množství
Středa: jíte jako v pondělí
Čtvrtek: 5 banánů a 5 sklenic mléka
Pátek: 4 červená rajčata a kapustu nebo zelí.
Sobota: 1 velký vařený brambor s másel a zelná polévka
Neděle: syrová nebo vařená zelenina, rýže
Strava v této dietě je dostupná, ale má velmi přísné pravidla. 7 Denní strava není velmi vyvážená a může vést ke slabosti a únavě. Toto pravděpodobně bude mít také za následek úbytku váhy. Celkově, tato strava není doporučena.
Mléčná dieta - neboli redukční dieta Rajka Dolečka
Tak tímto jídelníčkem jsem zhubla 4 kila za 14 dní a mám teď krásně ztažený žaludek, takže se mi bude dál hubnout dobře i při normální stravě :o)

Jídla jsou po 3 hodinách - takže v 7.00, 10.00, 13.00, 16.00, 19.00

Jídelníček:
1. den - 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka

2. den - bílý jogurt, 150 g tvarohu, 150 g vař. masa, 250 g tvarohu, 2 vejce a čaj

3. den - 100 g ovoce, 100 g zeleniny, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa

4. den - bílý jogurt, 250 ml mléka, 100 g zeleniny, 100 g zeleniny, 100 g salámu a čaj

5. den - 100 g zeleniny + 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g ovoce, 100 g zeleniny + kyselé mléko,

6. den - 100 g šunky, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g vařeného masa, 250 ml kyselého mléka,

7. den - 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g vařeného masa, 250 ml mléka

8. den - 200 g ovoce, 200 g zeleniny, 200 g ovoce, 200 g zeleniny, 200 g ovoce,

9. den - 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka

10. den - bílý jogurt, 150 g tvarohu, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa,

11. den - 100 g ovoce, 100 g zeleniny, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa

12. den - bílý jogurt, 250 ml mléka, 100 g zeleniny, 100 g zeleniny, 100 g salámu a čaj,

13. den - 100 g zeleniny + 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g ovoce, 100 g zeleniny + kyselé mléko


Denně je nutno vypít alespoň 2 litry tekutin (čistá voda, minerálka bez bublinek) - lze dochutit citrónem

Černá káva pouze v hodině, kdy se pije mléko

Při vaření masa se může vypít při hladu vývar (pozor - pečené, smažené pokrmy - NE)

Zelenina - syrová nebo vařená
Maso - solit minimálně
Tvaroh - netučný v kelímku
Jogurt - s živou kulturou


Tak to je ta dieta - já jsem si to maličko upravila:

- místo tvarohu (fakt ho nepozřu) - cottage s pažitkou
- místo kyselého mléka - normální
- maso jsem si vařila - slepici, kuře nebo hovězí
- salám jsem měla šunkový nebo krůtí nářez
- ovoce a zeleniny jsem jedla víc než 100 g - víte co je 100 g zeleniny? - 1 rajče a 100 g ovoce? - 9 kuliček hroznového vína. Takže to jsem jedla tak těch 200 g

Takže to je dieta, po které jsem zhubla 4 kilča. Musím říct, že to nebylo tak hrozné, jak jsem si myslela a zvládnout se to dá :o)

Týdenní dietní plán

Při dietě nemusíte hladovět! Zkuste týdenní plán podle zpěvačky Rihanny (18), která přiznává, že se jí nikdy nepodařilo držet žádnou dietu, protože se neumí krotit. Její trenér jí proto připravil takový jídelníček, který ji nijak výrazně neomezuje a je přitom složen ze samých zdravých věcí. Jeho podstatou je, že můžete spořádat maximálně 1500 kcal za den a nejíte těžká jídla. Dobrou chuť!
Pondělí
Snídaně
Ovesná kaše ze dvou lžic ovesných vloček a netučného mléka a jeden banán.

Oběd
Salát s kousky grilovaného kuřete s hořčičným dresinkem. Jeden bílý light jogurt a malý banán.

Večeře
Opečená zelenina s 25 gramy odtučněné mozzarelly, zeleninový salát a plátek celozrnného chleba.

Svačina
Jeden menší balíček sušeného ovoce, například manga.


Úterý

Snídaně
Jedno vejce naměkko, celozrnný toast a sklenice brusinkového džusu.

Oběd
Pita chleba plněný salátem a krevetami s citronovou šťávou a velký ovocný salát.

Večeře
Zeleninové čili s šesti lžícemi hnědé rýže a libovolné množství salátu.

Svačina
Balíček se 150 g borůvek a jedno kiwi - obojí je přímo nadupané vitaminy.


Středa

Snídaně
Miska čerstvého ovocného salátu se lžicí vloček a pěti lžícemi bílého light jogurtu.

Oběd
Jedna brambora pečená v alobalu, tuňák a dvě lžičky light majonézy. Plus libovolné množství salátu.

Večeře
Deset královských krevet s cherry rajčátky na dvou špízech, hnědá rýže a samozřejmě salát.

Svačina
Hrst nějakého sušeného ovoce, pokud možno meruněk.


Čtvrtek

Snídaně
Jedno míchané vejce, celozrnný toast a plátek uzeného lososa.
Plus jedno kiwi.

Oběd
Celozrnné těstoviny s tomatovou omáčkou a jednou polévkovou lžící parmazánu a zeleninový salát.

Večeře
Malá brambora pečená v alobalu a salát s kuřecím masem (nejlépe s grilovanými kuřecími prsíčky bez kůže).

Svačina
Čtyři polévkové lžíce tzaziki s menší miskou nakrájené čerstvé zeleniny, například mrkve a paprik.


Pátek

Snídaně
Malá miska müsli, hrst borůvek, tři meruňky a dvě lžíce bílého light jogurtu.

Oběd
Salát s langustou a uzeným lososem a jako dezert větší miska jablek a ostružin a jeden banán.

Večeře
Středně velký grilovaný biftek s míchanou dušenou zeleninou a velká sklenice ananasového džusu.

Svačina
150 gramů bílého nízkotučného jogurtu a hrst nějakého čerstvého ovoce, pokud možno jahod.


Sobota

Snídaně
Jeden zapečený bagel s uzeným lososem a lžičkou nízkotučného dresinku.

Oběd
Dvě sázená vejce, malá hrstka strouhaného sýra a k tomu jeden plátek opečeného celozrnného chleba.

Večeře
Zeleninový salát s ančovičkami, rajčaty a černými olivami, steak z tuňáka, tři brambory. Plus pomeranč.

Svačina
Větší miska čerstvého ovocného salátu, například z banánu, jablek, pomerančů a hroznového vína.


Neděle

Snídaně
Dva plátky drůbeží šunky, žampiony a jedno rajče (vše grilované) a dvě míchaná vejce.

Oběd
Střední porce těstovinového salátu s tuňákem, salátem, lahůdkovou cibulkou, salátovou okurkou a olivami.

Večeře
Dva plátky grilovaného kuřecího masa bez kůže, dvě brambory opečené na olivovém oleji a dušená zelenina.

Svačina
Dopřejte si malou hrst nějakého sušeného ovoce, tentokrát by to v ideálním případě mohl být ananas.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 jANICZKA jANICZKA | 1. ledna 2008 v 12:41 | Reagovat

Je to vážně trapný-jak kopíruješ. Aspo%ň příště vymaž ty názory jiných holek a dej si tam svoje!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.