Květen 2007


Co se děje když máte anorexii

29. května 2007 v 9:11 | misha |  Anorexia Nervosa
Po nějaké době totiž nedostatek potravin způsobí utrpení i dalším částem těla. Zdravotní obtíže jsou alarmující a výjimkou není ani celkové zničující vyčerpání organismu.
VLASY→Stálý nedostatek proteinů zavinuje, že jsou vlasy tenké a křehké.
MOZEK→Souhra v mozku vylučovaných látek důležitých pro psychickou pohodu je narušená. Průzkumy mozků anorektiček prokázaly nedostatek serotoninu. Důsledkem toho pociťovaly strach a úzkost.
SRDCE→Hladovění bere srdci energii, kterou potřebuje na to, aby dostatečně pumpovalo krev do všech částí těla. Anorektičky se proto cítí slabé a trpí pocity chladu. Nedostatek minerálů pak může vést k poruchám srdečního rytmu.
STŘEVA→Pohyb ve střevech se zpomalí, takže se pacienti cítí, jako kdyby měli zácpu, což je nepříjemné. To jen posiluje jejich vůli nejíst.
SVALY→Pozvolna se ztenčují, takže ubývá lidem síla.
LEDVINY→Extrémní nedostatek tekutin může vést k selhání orgánů.
KOSTI→Kostem kvůli hladovění chybí kalcium, životně důležitý stavební prvek pro silnou kostru. Teenageři, kteří si v pubertě nezásobí kostru dostatkem vápníku, pak mohou trpět častými zlomeninami.
NEHTY→Lámou se.
HORMONY→Při extrémní ztrátě hmotnosti zastavuje tělo produkci sexuálních hormonů, což může vést k protahování puberty, u mužů se dostaví impotence, u žen přerušení menstruačního cyklu. V extrémních případech je následkem trvalá neplodnost.
KŮŽE→Kůže anorektiček je suchá a často se začíná pokrývat jemným chmýřím, zvláště pak na tvářích a na zádech.

Live story

29. května 2007 v 8:16 | misha |  Videjka-Ana a Mia


29.5.

29. května 2007 v 8:03 | misha |  Můj jídelníček
Snídaně: 1 rýžovej Bio chlebíček politý čokoládou (97,2kcal)+ jogurt (219 kcal)
Svačina: jablko 150g (75 kcal)
Oběd: mám nachystanej salátek...50g ledovýho salátu ( kcal) + 150g rajčat ( kcal) + 150g okurky salátové ( 100kcal) + 50g papriky (32 kcal) a celé to je zalité bílou activií 50g ( 72kcal)
Svačina: ?
Večeře: ?
Celkem: ?

Dnešek

28. května 2007 v 20:19 | misha |  Můj jídelníček
Snídaně: 1 racio chlebíček (34 kcal)+ 20g sýru cottage (? kcal)
Svačina: ruská zmrzlina (? kcal)
Oběd:1 racio chlebíček (34 kcal) + 20g sýru cottage
Svačina:3 sušenky BeBe bré ráno (168 kcal) +50 g müsli s mlékem(asi 220 kcal)
Večeře: ?g kuřecích prs + 1 plátek chleba + rajčata a okurky
jabko + jogurt...
sem to zas posrala

Ahoooj...=o)

28. května 2007 v 6:20 | misha |  Moje hemzy
Čauky...neska mám nějakou dobrou náladu!!! xD a tak sem odhodila mikinu a mám na sobě sukni a tričko na ramínka....newim mám strach,že ...nop to je fuk.... odpoledne bych sem eště něco měla přidat,ale teď už musim
za chvíli jede bus
papapa misha =o))

Něco na tom bude

27. května 2007 v 20:07 | misha |  Tipy a Triky a Rady
1. JÍME JEN V PŘÍPADĚ, ŽE NÁM KRUČÍ V ŽALUDKU!
Toto je nejdůležitější opatření, které by jste měli důrazně dodržovat. Jakmile jej totiž začnete dodržovat, začnete se učit, jak poslouchat své vlastní tělo. Rozhodně to rozbourá Vaše vžité jídelní návyky, protože najednou zjistíte (až budete mít žaludek v menší velikosti), že Vám stále nekručí v žaludku a je doba oběda a podobně. Zcela jistě Vám některé jídlo, které jste až doteď normálně jedli, z jídelníčku vypadne. pokud se dostaví "pocit lítosti nad nesnědeným jídlem", tak je to právě jedna z obranných reakcí Vašeho mozku a pokud Vás přepadne, tak rozhodně urychleně opusťte místnost, byt, dům. Prostě normálně utečte a to doslova, protože tato reakce je velmi silná a jen silní jedinci to zvládnou. Navíc sám na sobě člověk opravdu nerad šetří.
2. DENNĚ VYPIJEME NEJMÉNĚ 2L VODY!
S tímto pravidlem mívají problémy zejména ženy, protože pocit žízně je přepadá málokdy. Je však třeba říci, že pití je naučený zvyk a lze jej podpořit třeba tím, že budeme pít rovnou z lahve a tyto budeme mít na všech možných místech (v autě, v kuchyni, v obýváku, v práci, v ložnici ..........).
3. PO 18:00 HOD. JIŽ NEJÍME VAŘENÁ JÍDLA!
Toto je 3. nejdůležitější opatření, a to proto, že pokud budete vařená jídla jíst po 18:00 zkazíte vlastnímu tělu celou jeho práci, kterou dokáže přes noc udělat.
4. JÍME JEN TO, CO NÁM OPRAVDU CHUTNÁ!
Velice často dochází k tomu, že ze zdvořilosti či naučeného zvyku sníte i jídlo, které jíst rozhodně nemusíte a nechutná Vám. Pamatujte tedy na to, že nejste kafilerka a čím méně toho na porci sníte, tím lépe. Také obdivujete ty, kteří takzvaně mohou sníst všechno a nejde jim to na tlouštku? Nemylte se a pozorujte je při jídle. Oni tvrdí, jak mnoho se najedli a přecpali, ale při bližším zkoumání přijdete na to, že sice měli na talíři třeba 3 knedlíky a omáčku s masem, ale ňoupali se v tom tak dlouho, až měli něco neodbytného na starosti a většinu porce nechali stát a byli pryč. Nebo druhý případ hubených lidí je ten, že sice snědí, co je na talíři, ale je jim to opravdu jedno a jsou schpni do lahůdkově připravené číny mrsknout hořčici či kečup. Takové barbarství! Ale oni právě považují jídlo jen za prostředek nutný k tomu, aby přežili. A to je právě důvod, proč jsou oni hubení a vy silní. Vám to totiž jedno není a je to také dobře, protože jídlo je v našem světě jedno z největších potěšení. Také se jím často odměňujeme! A podle toho to také vypadá! Takže s jídlem zacházejte střídmě jako hubení lidé, a uvidíte, že se výsledky dostaví vzápětí.
5. JÍDLU SE BUDEME VÍCE MÉNĚ VYHÝBAT!
Myslíme tím, že rozhodně budete jíst pouze v případě, že Vám kručí v žaludku a rozhodně nesníte na co přijdete. Rovněž nebudete po nikom jídlo dojídat! Raději to věnujte pejskovi či kočičce!
Ale jíst musíte! Je to paradox, ale zhubnete jen v případě, že budete jíst. Věta,,nejlepší je nežrat" je největší hloupostí, kterou můžete udělat. Jediným výsledkem je totiž to, že si rozbouráte metabolismus a jeho opětovné nastartování je opravdu složité a neuděláte to jinak, než že budete jíst.
6. ZAMĚŇUJEME JÍDLA KALORICKÁ ZA TA MÉNĚ KALORICKÁ!
Také se ale řídíme především našimi chutěmi. Uspokojení chutí je opravdu jedním z nejdůležitějších kroků, které musíte zvládnout, pokud chcete zhubnout. Čím více si odpíráte, tím větší hlad a deficit uspokojení totiž vzniká. Čím déle jej prohlubujete, tím větší propast si chystáte. Pokud nebudete své chutě průběžně uspokojovat, dojde k tomu, že budete sice vytrvalí a vydržíte držet jakoukoli dietu velice dlouho, ale pak stejně vždy dojde k tomu, že potkáte potravinu, na které Vy osobně ujíždíte a je celé snažení vniveč. Potkáte chlebíček, či dobrý zákusek a jste zpět ve svém kabátku a je tu jo-jo efekt. S každým dalším kolem sebemrskačství se Vám shazují kila dolů hůře a hůře a jste si tím vinni jen Vy sami, protože neuspokojujete své chutě tak, aby mozek nemusel použít další ze svých povedených fíglů. A tím je právě neovladatelná chuť na cokoli! Předcházejte této situaci, aby nedošlo k těmto žravým koncům! Ono 1/2 kg točeňáku v devět večer prostě do rána udělá 900 g nadváhy.
7. POKUD NÁS HONÍ NEOVLADATELNÁ MLSNÁ NA SLADKÉ, ZAHRNEME DO PROGRAMU VÝROBEK S CHROMEM!
Pokud právě těžko odoláváte sladkému, tak jste v opravdu nezáviděníhodné situaci, protože sladkosti jsou velice kalorické! A bohužel většina lidí u této závislosti nezná míru. Určitým řešením je právě prostředek s obsahem chromu, ale upozorňuji!, že pokud není v souladu s kázní člověka v příjmu potravin, zcela se mine účinkem a chuti na sladké nazabrání.
8. LEDNICE ZEJE PRÁZDNOTOU!
Jestli jste opravdu jídláci, tak toto opatření dodržujte co nejvíce, protože jestli budete mít plnou lednici salámů, dortů, jogurtů, sýrů a podobně, tak si můžete být jisti, že se v krizi neovládnete, a sníte o mnoho více jídla než v případě, že v té lednici toho moc není. A kde nic není, ani jídlák nebere!
9. JÍDLO NENÍ SMYSLEM VAŠEHO ŽIVOTA!
Prostě musíte začít myslet na něco jiného. Najednou totiž zjistíte, že máte spoustu volného času! Je to právě ten čas, který jste předtím věnovali právě přípravě Vašeho milovaného jídla. Musíte si však uvědomit, že všichni hubení lidé používají jídlo jen jako prostředek k přežití. Zato ale nemají problémy s klouby, vysokým tlakem a cukrovkou. Takže musíte najít kompromis. Jídlo si vychutnat, množství omezit!
10. ZAŘADÍME POHYB!
Vhodným pohybem je rychlá chůze. Zapojují se všechny svalové skupiny bez zbytečné zátěže. Největší úbytek váhy však docílíte složením potravy.

Proč hubnete

27. května 2007 v 18:53 | misha |  Moje otázky na vás
Jen by mě zajímalo kvůli/proč čemu/komu hubnete....napište plsky do komentářů =o)

ohm...

27. května 2007 v 18:52 | misha |  Moje hemzy
božhe....mě je strašně špatně...bolí mě břicho a chce se mi zvracet...a to sem jedla...bohužel =´( ale skončilo to všecko zase poctivě v záchodě...muselo to jít ven...ale zejtra..je pondělí...škola...na žrádlo nebude čas...mělo by to být v pohodě.....SNAD





Video-Real story

27. května 2007 v 17:55 | misha |  Videjka-Ana a Mia

Fůůůj!!!!

27. května 2007 v 17:47 | misha |  Never!!!

Čokoláda

26. května 2007 v 19:31 | misha |  Jídlo pro nás ZAKÁZANÉ!!!
máte chuť??? do sebe cpát ty hnusné kalorie????????
Čokoláda

nesnášim.....

26. května 2007 v 19:30 | misha |  Moje hemzy
...když mi někdo řekne →HOLKA KREV A MLÍKO!!!

jak na ploché bříško??

26. května 2007 v 19:25 | misha |  Cvičení

Samozřejmě cvičit, cvičit, cvičit, zdravě jíst a nepřejídat se… Co ale ještě můžete udělat?

Popíjejte heřmánkový čaj

Pokud se už zase cítíte nafouknutá jako balon, je načas dát si místo černého čaje nebo kávy čaj- heřmánkový. Ten totiž zklidní celý zažívací systém a díky němu budete mít brzy zase ploché bříško. Zkrátka není nad bylinky.

Nepoužívejte brčka

Srkat nápoj brčkem je určitě zábava, ale uvědomte si, že tak kromě drinku polykáte i velké množství vzduchu, který vaše břicho napumpuje jako pneumatiku. Co s tím? Je to prosté- raději pijte přímo ze skleničky.

Zapomeňte na cigarety

Kouření je nejen velký hazard se zdraví, způsobuje totiž žaludeční vředy a rakovinu, ale navíc při šlukování vdechujete i spoustu vzduchu, což vede k nepříjemně nafouknutému břichu. Není to důvod, proč s tímto zlozvykem skončit?

Žvýkání vám nepomůže

Taky patříte mezi ty, co si po každém jídle dají žvýkačku s tím, že jim díky ní rychle slehne a dřív vytráví? Tak opak je pravdou. Naopak tak svůj žaludek ještě víc naplníte vzduchem. Raději si místo žvýkačky dejte sklenici neperlivé vody.

Vypusťte nápoje s bublinkami

Často se stává, že pokud chcete shodit pár kilo, dopřáváte si alespoň nejrůznější ochucené perlivé vody. Ale pokud je vaším cílem krásně ploché bříško, na bublinky prostě zapomeňte.

Jezte mrkev

Zelenina je pro náš organismus skvělá, některé druhy (jako např. paprika) nicméně můžou způsobovat nadýmání. Taková mrkev je ale lehce stravitelná a navíc obsahuje spoustu vlákniny.

Dopřejte svému tělu hodně vlákniny

Nemůžete mít ploché bříško, pokud vaše zažívání nebude šlapat jako hodinky. A k tomu dopomůže vláknina. Tu najdete ve všem celozrnném nebo si rovnou pochutnejte na semínkách. Uvidíte ten rozdíl.

zdroj: true-desire.blog.cz


Něco o mě.... =P

26. května 2007 v 19:23 | misha |  O mě
• Věk: 14
• Výška: 170 cm
• Hubnu: od března 2007
• Zhubla sem: 6 kg
• Používám: zelený čaj a čaj na hubnutí a prášky
K hubnutí mi pomáhá: Videa- www.youtube.com , Pro-ana blogy
Inspirace: takhle nevypadam,ale dyž to zvládla ona tak já taky ne?
a navíc..Edita začínala na 73 kg
moje postava je asi taková...=´( v tom zrcadle samozžejmě xD