Prosinec 2007

Vanessa Hudgens II.

11. prosince 2007 v 12:00 | Misha
http://img.earthcom.info/th/hudgens374d94.jpg http://img.earthcom.info/th/hudgens38c7c2.jpg http://img.earthcom.info/th/hudgens396cf9.jpg

Par dni tu nebuu

11. prosince 2007 v 8:18 | x_Misha_x |  Moje hemzy
Ciao pusQy,
hle ci se wam omluwit, ptž tu par dni nebuu.... Sem se paradně shadala s rodičama tkž mam plno
zakazu x( S dietkou neprestawam... prawě naopak... chci pstě naše něčim mega nasrat tkž nepapkam.JaQ buu moct tak se pisnu... papa

Jill Sobule - Lucy at the gym

8. prosince 2007 v 13:56 | x_MiShA_x |  clips

5 důvodů proč se vám nedaří hubnout

7. prosince 2007 v 15:00 | x_MiShA_x |  Zajímavý články atd.
Pořád bojujete s váhou? A pořád neúspěšně? Tady je pět nejčastějších chyb, kterých se lidé v boji za štíhlou linii dopouštějí.
1. chyba: Řídíte se špatnými radami
Na konci sedmdesátých let převládl názor, že dietní jídelníček nesmí obsahovat téměř žádné tuky. Zatímco obsah tuků se podle tohoto dietního doporučení snížil, podíl sacharidů v potravě výrazně vzrostl, uvádí server msn. Jenže zatímco na počátku sedmdesátých let činil průměrný denní kalorický příjem 2450 kalorií, v roce 2000 tento příjem vzrostl na 2618. Za tento nárůst pak, podle odborníků, mohou právě sacharidy.
Pokud chcete opravdu zhubnout, zaměřte se právě na svůj příjem sacharidů a radikálně ho omezte. Sacharidy totiž zásobují vaše tělo energií. Nicméně problémem naprosté většiny lidí je skutečnost, že přijmou mnohem více energie, než stihnou spálit.
2. chyba: Jíte jen nízkotučné potraviny
Nízkotučné potraviny mohou být jedním z faktorů, který se podílí na vaší nadváze. Například studie z Cornell Univesity ukazuje, že lidé s nadváhou, kteří jedí výhradně jen nízkotučná jídla, zkonzumují o 47 % kalorií více, než kdyby se stravovali "normálně." V průměru totiž nízkotučná jídla obsahují o 59 % méně tuku, ale jen o 15 % kalorií méně než klasické potraviny. Problém je však v tom, že mnoho lidí snadno podlehne dojmu, že nízkotučných potravin mohou sníst mnohem více a v konečném důsledku tak přijmou více kalorií než z běžných potravin.
3. chyba: Pořád nestíháte snídat
Jistě, slyšeli a četli jste to už nejméně stokrát! Ale pořád se tím neřídíte, protože prostě nemáte čas, chuť nebo vám do toho vždy něco přijde a snídani prostě vynecháte. Vědci z univerzity v Massachusetts zjistili, že lidé, kteří nesnídají, mají pětkrát větší pravděpodobnost, že budou obézní, než ti, kteří snídají každý den. Je to proto, že když po šesti až osmihodinovém spánku přeskočíte snídani a vrhnete se okamžitě do práce, brzy vám začne chybět energie a vaše tělo tento stav začne signalizovat chutí na sladké.
První jídlo dne snězte do devadesáti minut po probuzení. Výzkumy ukazují, že lidé, kteří s prvním jídlem čekají déle, mají o 147 % větší pravděpodobnost, že ztloustnou. U těch, kteří snídají o více než tři hodiny později, už je toto riziko větší o 173 %.
4. chyba: Jíte příliš mnoho cukru
Jídelníček většiny lidí je stále přeplněný cukrem. Zkontrolujte si například etiketu na cereáliích, které si dáváte k snídani. Ačkoli jsou například cereálie označovány jako zdravé, jsou plné cukru. Problém je v tom, že cukr zvedne krevní hladinu inzulinu - hormonu, který signalizuje vašemu tělu, aby přestalo spalovat a začalo ukládat tuk.
Pečlivě si vždy prostudujte, co vaše jídlo přesně obsahuje. Vyměňte cereálie za ranní omeletu. Vědci z univerzity v Saint Louis zjistili, že lidé, kteří mají ke snídani vajíčka, zkonzumují v průběhu dne méně kalorií než například ti, kteří snídají sladké pečivo. Ačkoli obě dvě snídaně obsahují stejné množství kalorií, ti, kteří posnídali vejce, potom v průběhu dne přijali o 264 kalorií méně.
5. chyba: Neposilujete
Studie, kterou provedla univerzita v Connecticutu, se zúčastnila skupina mužů s nadváhou. Pod vedením odborníků jim byl sestaven jídelníček s 1500 kaloriemi denně. Navíc byli rozděleni do tří skupin: první z nich necvičila, druhá se věnovala třikrát týdně aerobním cvičením a třetí kombinovala aerobní aktivity s posilováním. Každá ze skupin zhubla přibližně deset kilogramů. Nicméně posilující skupina se zbavila o pět kilogramů tuku víc než ostatní dvě. Posilující muži totiž ztratili téměř jen čistý tuk, zatímco ostatní ztratili i svalovou hmotu.
Zařaďte do svého dietního plánu i posilovací aktivity. Studie jasně ukazují, že ztracené svaly jsou postupem časy nahrazeny tukem. Nicméně to neznamená jen to, že budete vypadat ochable, protože se vám také zvětší velikost oblečení. A to i v případě, že vaše váha bude pořád stejná. Každý kilogram tuku na vašem těle totiž zabere o 18 % větší prostor než kilogram

Bulimie - Jídlení návky

7. prosince 2007 v 11:26 | x_MiShA_x |  Zajímavý články atd.
O bulimičkách mají lidé často chybnou představu - mýlí se, když si myslí, že se jedná o tlustou dívku, která se pořád cpe. Naopak: většina dívek (a žen), trpící touto poruchou jsou odbornicemi na přetvářku.
Na jednu stranu se totiž stydí, že si jídlo nemohou odepřít a tak vyluxují ledničku, když nikdo není doma. Při rodinném jídle se naopak krmí jako ten nejnormálnější člověk na světě nebo dokonce jedí málo. Na druhou stranu si některé vyvolávají zvracení nebo berou lexativa, aby neztloustly. Je ověřeno, že po většině krizových stavů při bulimii následuje zvracení. Ať už je to jakkoli, převážná většina mladých dívek-bulimiček má normální a stálou tělesnou váhu. Jejich potíže je tedy rěžké odhalit.

>> Pátek 7.12.

7. prosince 2007 v 6:18 | x_MiShA_x |  Můj jídelníček
Tak..... mesQa se budu snažit to dodržet. Jínač sem se wčera wsadila s mother, že pokud shubnu wyditelně do Wánoc taQ dostanu DvD Zimmer 483 - Live in Europe !!!! Yááááy..... takže se musim snažit !!!! ^-^
Ciao
___________________________________________________________
7.00activiebílá, banán
9.45pomeranč
15.00
17.00
Pití:
1x mátovej čajík
1/2 l vody s citronem
Pohyb:
Hříchy:

Silverchair - Ana's song

7. prosince 2007 v 5:47 | x_MiShA_x |  clips

Evanescence - My Immortal

7. prosince 2007 v 5:43 | x_MiShA_x |  clips
Moje upe nejoblíbenější písnišQa

Alanis Morissette - Perfect

7. prosince 2007 v 5:34 | x_MiShA_x |  clips

Jill Sobule - Supermodel

7. prosince 2007 v 5:31 | x_MiShA_x |  clips

Žijte BIO

7. prosince 2007 v 5:16 | x_MiShA_x |  Zajímavý články atd.
Produkty s logem BIO jsou zárukou kvality. Co to ale ve skutečnosti znamená, jaký druh kvality může spotřebitel očekávat? Kvalitu hygienickou, senzorickou, nebo nutriční? Právě na tyto otázky odpovídá informační kampaň ministerstva zemědělství Žiju bio!, která informuje nejširší veřejnost o biopotravinách a ekologickém zemědělství, ale také pomáhá producentům biopotravin.
Kvalita biopotravin je výhodou pro spotřebitele
Ministerstvo zemědělství je garantem kontrolního systému ekologického zemědělství a toho, že se logo BIO vyskytuje pouze na certifikovaných biopotravinách. "Udělení loga BIO předchází důsledná kontrola, která je pro spotřebitele zárukou dodržování přísných pravidel ekologického zemědělství," vysvětluje ministr zemědělství Petr Gandalovič.

Kvalita biopotravin je dána především postupy při hospodaření na ekofarmách a zpracování biopotravin. "Biopotraviny nesmí obsahovat chemické konzervanty, umělá barviva, stabilizátory a jiná tzv. "éčka". Dále ekozemědělci nesmí používat pesticidy, stimulátory růstu ani geneticky modifikované organismy. Pokud se tyto látky nepoužívají, minimalizuje se jejich výskyt v konečném produktu, a proto jsou biopotraviny kvalitnější a zdravější," dodává Martin Leibl z oddělení environmentální politiky MZe.

Výzkumy prokázaly, že biopotraviny mají vysokou nutriční hodnotu. Brambory a mrkev v biokvalitě mají vyšší obsah vitamínu C než běžné produkty. Biozelenina a bioovoce má vyšší obsah minerálů a antioxidačních látek, biomléko obsahuje větší množství vitamínu E a tzv. omega mastných kyselin, které mají pozitivní vliv na oběhový systém u člověka. Vyšší obsah mastných kyselin prospěšných pro lidské zdraví byl zjištěn také u biomasa.
Důležitá je také hygienická kvalita biopotravin, kolem které existuje řada mýtů a předsudků, které je potřeba stále vysvětlovat a uvádět na pravou míru. Často opakovaným omylem je, že biopotraviny trpí větší zaplísněností v porovnání s konvenčními potravinami. Výzkumy ukázaly, že obsah mykotoxinů je v produktech ekologického zemědělství na stejné nebo nižší úrovni než u ostatních potravin.

Zájemcům o informace týkající se biopotravin a ekologického zemědělství jsou k dispozici webové stránky ziju-bio.cz

Jak kombinovat potravu

6. prosince 2007 v 6:31 | Misha |  Zajímavý články atd.
Kombinace potravin Chceme, aby potravina, kterou sníme, byla dobře strávena.

To ale nesmíme zapomínat na to, že každá potravina je rozkládána specifickým enzymem, proto je důležité vyvarovat se některým kombinacím potravin.
  • Tučné maso a mléko je tráveno dlouho. Proto je třeba kompenzovat syrovou zeleninou.

  • Zcela nevhodné je kombinovat dvě různé bílkoviny, například maso savců a ryba.

  • Jí-li se škrob s jednoduchým cukrem, pak kvasí.

  • Ovoce se má jíst jako samostatné jídlo, nikdy ne mezi jídly nebo hned po jídle.

  • Dobré kombinace jsou bílkovina a listová zelenina, škroby a zelenina, tuk a listová zelenina.

  • Špatné kombinace jsou bílkovina a škrob, tuk a škrob, ovoce a škrob, bílkovina a bílkovina, maso a sýr.

    Obecně lze říci, že při jednom jídle bychom měli kombinovat co nejméně potravin. V případě nemoci jíme pouze jednu potravinu.

Thinspo girls I.

6. prosince 2007 v 6:29 | Misha |  Thinspiration - Real girls
• Počet: 7
• Názew: Thinspiration

Po par dnech zas pisu......

6. prosince 2007 v 5:33 | Misha |  Moje hemzy
Čawte lidi.....
Se omlouwam,že sem ted'ka par dni nepisla ae neměla sem přistup na net a ani chuť. necelo se mi
wypisowat kolik sem toho snědla x'( Poslednich par dni sem měla celkem hodně sladkeho.Wčera byl ten zkurweny Mikulaš a u nas etě kwoli segře dostawame sladkosti. Mno sem se neudržeela a sežrala jich upe mega moc. Nebudu to wypisowat ptž bych se určo rozbrečela. Bylo mi z toho strašně špatně. Ani sem se nemusela snažit zwracet.... A je to tady zas.To zwraceni. Ae tentokrat s tim nepřestanu...
I want to be skinny
papa

Vanessa Hudgens I.

4. prosince 2007 v 5:32 | Misha |  Vanessa Hudgens